Snyggast och fulast på Oscarsgalan

Lisa Rinna
Lisa Rinna: Klänningen är verkligen hur söt som helst, dick hadehon gjort allt snäppet snyggare om hade haft ett halsband. Men den här klänningen. SSSS
Freida Pinto
Freida Pinto: Hollywoods nya stjärnskott är strålande vacker i en otroligt vacker klänning. Blå som havet och vacker som en varm sommardag. Så rätt. SSSSS
Natalie Portman
Natalie Portman: En vacker tjej med en vacker klänning är de som är pricken över iet. Lite samma som två ovan hade varit lite snyggare med ett smycke om halsen. Men SSSS
Viola Davis
Viola Davis: En riktigt vacker klänning guld är verkligen en färg som håller även i vår. Och hon matchar det snyggt med en silverväska. Det gör faktsikt inget att hon inte har smycke, jag tror dessutom att de hade förstöt outfiten.
SSSS
Taraji P. Henson
Taraji P. Henson: En vacker klänning och ett smycke som säkert är värt flera  mijoner. SSSS

Alicia Keys: Alicia är kanske inte den tjejen med den snyggaste stilen, men denna klänning är väldigt vacker på just henne. Riktigt bra att skära av med en silvrig kuvertväska också. SSSS

Kate Winslet: En oerhört vacker klänning. Den passar utmärkt på henne och hon gör det ju inte fulare med sina armband. SSSS
Amanda Seyfried
Amanda Seyfried: En av världens vackraste kvinnor gör mig inte det minsta besviken med en häftig röd klänning med söt rosett. Amanda skulle säkert passa utmärkt i vilken klänning som helst. Men denna klänning tar utan tvekan hem priset för snyggast klänning. SSSSS
Amy Adams
Amy Adams: Med sitt speciella utseende och speciella klänning så är Amy Adams riktigt snygg. I sin röda klänning. SSSS

Fulast:

Vanessa Hudgens
Vanessa Hudgens: Vanessa är en av mina största stilikoner men vad hände här? Om hon hade hoppat över det där längst ner och haft lite mindre blommor upptill så hade hon haft på tensial att bli mycket snyggare. Men okej är det. SSS
Sophia Loren
Sophia Loren: SS
Meryl Streep
Meryl Streep: Trist, SS
Jessica Biel
Jessica Biel: Lite samma som Vanessa att vad hände med en världens snyggast klädda? Klänningen är inget hurra över men hon är verkligen hur vacker som helst med en ganska avslappnd makeup. SS

Beyoncé: Låt klännigen tala för sig självt SS
Melissa George
Melissa George: Ska du damma golven rena? Låt den tala för sig självt. S
Tilda Swinton
Tilda Swinton: Jaa, hur tänkte du här? S
Whoopi Goldberg
Whoopi Goldberg: Leopard är visserligen inne men inte på det här sättet inte enligt mig i alla fall. Lite för mycket där tror jag. S

Sedan finns det några som jag inte riktigt kan bestämma mig för om de är snygga eller inte. Miley Cyrus tex.
Miley Cyrus

Miley Cyrus: Jga kan inte riktigt bestämma mig om jag ska tycka om den eller inte. Grejen är att överdelen på klänningen är hur fin som helst och hennes väska likaså. Strålande vacker är hon också. Men nederdelen vad hände där? Den får SSS

Vackrast var:
Zac Efron och Vanessa Hudgens.
Vanessa Hudgens och Zav Efron: Finns det något mer att säga?

Miley Cyrus: Strålande vacker är hon det måste jag erkänna även om jag inte tycker speciellt mycket om henne.
Freida Pinto
Frieda Pinto: Se min recension längre upp
Beyonce
Beyoncé: Har hon ingen snygg klänning så kan man väl bara säga att hon är en av världens vackraste?

Natalie Portman: Låt de tala för sig självt! Vacker är hon iaf.

Penelope Cruz: Se recension av Beyoncés makeup. Dock är halsbandet pricken över iet.

Jessica Biel: Se så snygg man kan vara med en avslappnad look med lite smink. Man behöver inte alltid ha mängder med smink för att vara snygg. Låt inspireras av Jessica Biel bara.

Alicia Keys: Vacker vackrare vackrast
Evan Rachel Wood
Evan Rachel Wood: Riktigt vacker.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack:)!<3

2009-02-23 @ 13:20:34
URL: http://embuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0