I´m home

Hej, nu är jag hemma efter att ha spenderat en timme i biosalongen, just nu är jag oerhört trött på godis och jag känner att om jag äter något mer så kommer jag inte att få behålla det. Men mina vänner nu ska vi prata lite mer trevliga saker. Sitter och lyssnar på mormor och tvn. Visste ni förresten att kronprinsessan Viktoria förlovar sig med Daniel Westling idag? Roligt för dem att de äntligen får göra det. Om 5 minuter så ska ni få en filmrecension av filmen vilken det är får ni reda på då. Muhuuhuhuhu. Ni missar väl inte min musikblogg(aquamarine8.blogg.se) där jag skriver om melodifestivalen, musikminnen, idol när det då sänds. Men jag har kvar kategorin för Idol 2008 så att om ni har lust så kan ni se där om mina åskiter om Idol.

See you soon babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0