Honey I´m home

Hej på er! Nu är jag hemma från Uppsala, och jag ahr haft det riktigt bra. Har mest tagit det lungt men det kan faktiskt vara riktigt härligt det med eller vad säger ni? Har saknat min favoritmusik, men nu kan jag äntligen lyssna på den igen. Köpte förresten en ny tröja på en affär som jag inte tror finns i Stockholm eller så är det bara jag som missat något. Nämligen en affär som heter New Yorker som har otroligt snygga t-shirtar ni kan få se den imorgon då jag planerar att ha på mig den då. På tal om kläder så måste jag rensa min garderob. Verkligen! Något som kanske ska göras imorgon? You never know. Eller varför inte ta och börja redan nu. Men först så ska jag ta och skriva lite om en tjej i min musikblogg som är megaaktuell i vad säger jag inte nu det får ni se. Men det var i musikbloggen det.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Sv: Jodå helt okej :)

2009-02-25 @ 19:31:07
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0