Good Girl Gone Bad

Hej på er! Glömde helt bort att jag gått och hämtat vindruvor hur kan jag glömma det? Det som är så himla gott. Om jag ska vara helt ärlig så hur tråkigt det än låter så tycker jag faktsikt att vindruvor är godare än godis, jag skulle kunna slänga i mig hur många som helst okej då kanske jag inte skulle må särskilt bra efteråt. Ända sedan gästerna åkte hem vid 6-tiden så har jag suttit framför denna dator, då jag har pluggat, fixat lite och kollat på en intervju med Alice Svensson och en med Danny. Danny är en riktig sköning, det visade han även när jag träffade honom. Ingens utseende slår Chace Crawfords han måste vara den snyggaste människa som någonsin har skapats. Bra att han också gått ut med att han ibland kan stå och kolla sig i spegeln och tänka att han inte alls är snygg och att han alltid tänker ha fötterna på jorden oavsett vad som händer, likaså grabbarna i EMD. Oj vilket otroligt blandat inlägg detta blev. Ville bara säga godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0