19.10 But It´s over know

VARNING! För mycket känslor.

Att lyssna på en text som handlar om att en person som inte mår bra när man vet att en person inte mår bra är förfärligt. Just nu sitter jag här med nästan tårar i ögonen för det är så himla sorgligt. Låten värmer verkligen. Det känns som att hon menar vartenda ord och jag har aldrig tänkt på att denna tjej sjunger så mycket med känslor som hon faktiskt gör. Kanske beror det på det som hänt henne? I don´t know. Men hur som helst så tycker jag ännu mer synd om henne när jag hör denna låten. Jag kan inte fatta vad den här tjejen har utsatts för. Det är något som är så fruktansvärt att ingen någonsin kan ta till sig det förrän den åtalade verkligen har erkänt att han gjort något som är så korkat så att det inte finns. Hade hon haft otur så hade hon varit död nu.

Oavsett hur mycket den åtalde ber om ursäkt han kan be om ursäkt tusentals gånger men det går ändå inte att förlåta för det är något som bara korkade människor gör. Jag har alltid tyckt om denna vackra brunett men inte så här att jag måste lyssna på hennes låtar varje dag vilket jag kan känna med flera stycken. Men nu när det här hänt så kan jag känna att jag verkligen måste lyssna på henne. Hon sjunger faktsikt bra, hon har en speciell och ganska gnällig röst men jag älskar den! Nej jag älskar hennes låtar. För tillfället så finns det nog ingen artist som är bättre än denna vackra tjej. Samtidigt som jag tycker så himla synd om henne. Om ryktet är sant att Justin Timberlake nu stöttar henne så skulle jag ta första bästa plan till LA och ge dem varsin kram, tjejen en kram för att det är så jäkla synd om henne och JT för att han är så jäkla snäll och stöttar tjejen. Ni förstår säkert vem jag pratar om. Rihanna såklart. Men vet ni vad? Hon har enligt ett rykte inte varit otrogen då det ryktas om att hon och Chris gjort slut strax innan Chris Sverige-besök.

Vilket är ännu värre för vad kan Rihanna ha gjort då i December om hon inte var otrogen? Vad hon än gjort så är det ingenting jämfört med vad hennes ex gjort mot henne. Jag hoppas verkligen att Rihanna förstår att hon måste bort från Chris och till och med bort från Hollywood då Chris lätt kan leta upp henne. Jag borde egentligen inte sitta och lyssna på Rihannas allra mest sorgliga låtar men jag är beroende. De är ju så himla bra. Om ni inte har något att göra någon dag så tycker jag att det skulle vara värt att lyssna på texterna till låtarna Take A Bow och Unfaithful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0