18.07 Chris Brown talar ut om misshandeln


"Words cannot begin to express how sorry and saddened I am over what transpired. I am seeking the counseling of my pastor, my mother and other loved ones and I am committed, with God's help, to emerging a better person.
"Much of what has been speculated or reported on blogs and/or reported in the media is wrong.
"While I would like to be able to talk about this more, until the legal issues are resolved, this is all I can say except that I have not written any messages or made any posts to Facebook, on blogs or any place else.
"Those posts or writings under my name are frauds".

Precis som jag sa förut hur mycket han än bevisar att han är ledsen och hur mycket han än ber om ursäkt så är det aldrig okej att misshandla någon (nej vad läskigt nu kom Rihanna på min spellista haha) oavsett om en person behandlat någon elakt eller vad Rihanna nu gjort för hon kan ju inte ha varit schysst. Men det är aldrig okej och Chris är i alla fall aldrig förlåten av mig, visst det kanske låter konstigt men att misshandla någon är oaccetabelt. Det är i och för sej väldigt starkt att tala ut om det och be om ursäkt och visa att han är ledsen för sitt enorma misstag. Det kanske kan få mig att lyssna på hans musik eftersom att den är bland den bästa R&B musiken som finns men jag tycker inte om honom för det. Jag tycker inte ett dugg om honom, jag tycker om hans låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0