17.03 Chocolate

Var tvungen att plugga der var därför ett kort inlägg kom in och jag kände att jag var tvungen att slänga in ett inlägg, nu är jag klar med svenskan för idag och nu blir det ännu mer plugg för ett prov i ekologi på torsdag, på tal om prov så blev jag väldigt besviken på mitt franska prov som jag trodde skulle vara bra vilket jag ju igår berättade att min lärare tyckte. Men jag är jättemissnöjd! Jag kan mycket mycket mer än så det vet jag, jag kan till och med possesiva pronomen! Men allt låser sig liksom men nej jag är inte alls nöjd. Jag kan så himla mycket mer och jag ville verkligen det här. Dagen har väl inte varit så speciell då jag inte är på topphumör. Nej men hörrni jag ska bli bättre på att lägga in bilder måste faktsikt erkänna att jag är riktigt usel på det. Under lovet ska jag försöka få med mig kameran vart jag än går och fota lite så att jag kan sumera min dag i bilder eller något sådant.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0