090203

Hej på er! Ledsen att jag inte bloggat tidigare men har inte haft tid för någon dator. Ända fram tills kanske 2 timmar sedan så satt Cissi och hjälpte mig med plugget, har nämligen matteprov imorgon, i´m very nervous! Eftersom att mina mattetalanger inte är de bästa, men för ovanlighetens skull kändes det riktigt bra och jag fick riktigt bra hjälp. Kom nyss på en grej, som jag kan göra imorgon, för det är nämligen så att min favoritbloggerska Kenza är på Vakna imorgon och jag var rädd att missa det men så kom jag på den brilijana idén att jag går upp vid sådär 06.30 och gör mig i ordning och då är jag lagom klar tills Kenza kommer, smart va? Så kan jag bara gå och klä på mig lagom till att hon åker och jorden går ju inte preci under om man missar 5 minuter eller?

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0