090201

Godmorgon! Inatt drömde jag en dröm som aldrig någonsin skulle kunna hända i verkligheten men jag vet inte hur jag skulle reagera om det hände, jag skulle seriöst svimma och gråta sönder alla lyckotårar som det bara går att gråta, jag skulle be mina nära nypa mig miljontals gånger för att verkligen se om jag drömmer. Hur som helst så drömde jag att jag, syster och våran vän Lisa var tillsammans med våra föräldrar på en resa i New York och vi bodde på ett jättekonstigt hotell med en hiss vars passagerare (säger man så) dog när man åkte den (Okej det var jättehemskt ,men ni ska få se det roliga snart) på hissen var det bilder på folk som dött och en som hade dött hade vi lärt känna hur hemskt som helst. Men efter ett tag så fick jag reda på att jag skulle tillbringa en hel kväll tillsammans med en person och det var inte vilke person som helst utan nämligen världens snyggaste kille Chace Crawford. Minns att jag tyckte han var hur trevligt och rolig som helst. Ni förstår vilken otrolig lycka det skulle vara jag fick dessutom följa med honom och se hur det går till att spela in Gossip Girl. Har ni också drömt något sådant någon gång?

Hur som helst så kommer min släkt hit för att fira mig idag, ska bli trevligt. Har precis duschat och klätt på mig.

Ha en jättefin dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0