Måndag

Shit vad skönt det känns med jullov även om det känns en aning konstigt med tanke på den otroliga skolstressen jag hade nu i slutet men nu känns det verkligen som att jag kan slappna av. Gårdagen kändes verkligen som en sådan där dag då jag verkligen kunde slappna av, gå upp sent känna ett lugn, hela dagen ta det lugnt, ha roligt och känna att nästa dag väntar ingen skola det är en riktigt härlig känsla och det tror jag knappast att jag är ensam om eller har jag fel? Jag kan knappt fatta att det är jul, jag har en riktig julkänsla men det var ju alldeles nyss det var sommar?

 


Kommentarer
Postat av: Febb

men gud va underbart! :D paris paris

2009-12-21 @ 21:24:28
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0