High School Musical



Jag har funderat över en grej. Många säger att High School Musical bara är till för småbarn men om jag ska vara ärlig så tycker jag att detta inte är det minsta barnsligt det handlar om människor high school som råkar ut för vardagliga problem och skådisarna är på topp och det är otroligt fixat och noggrant gjort. Visst vissa roller kanske är en aning mesiga men det behöver inte betyda att hela filmen och låtarna är mesiga. Nu säger inte jag att ni som säger att HSM är mesigt har fel för visst ni får tycka precis vad ni vill det ska inte jag lägga mig i absolut inte. Men det känns ändå som att det finns många som utesluter det just för att det blir tittat på av så många unga och att det sänts på disney channel och dit jag vill komma är att det finns så otroligt mycket mer mesigt än detta. Jag är otroligt imponerad av det hela, innan jag såg det var jag också extremt kritisk och var säker på att allt var oerhört mesigt och barnsligt men detta är inte det minsta barnsligt och till och med musikalen är bra. Grymma skådisar och det är långt ifrån mesigt och barnsligt okej det finns mesiga roller det kan jag hålla med om men inget mer.

Missförstå mig inte nu, detta är bara vad jag tycker och ni får tycka precis vad ni vill jag skiter fullkomligt i om ni tycker att det är mesigt eller inte. Bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0