Fairytale of new york


Fråga mig inte vad jag gör på bilden
Då var det alltså söndag igen, det är helt sjukt vad veckorna går fort nu ska jag alldeles strax sätta igång med lite plugg en uppsats om cdspelaren(!). Som belöning blir det High School Musical senare. Någonting säger mig att nästa vecka kommer bli lätt lugn förutom alla grejer som ska in i sista minuten och sådant självklart men samtidigt finns det en massa grejer att se fram emot Regina Spektor på tisdag. (jag skrev måndag förut) Idolfinal på fredag funderar på något inlägg om det men det är bara om jag har tid och lust så räkna inte med det.

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Kul att du ska till idol finalen :)

2009-12-06 @ 14:08:42
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0