Sunday


Godmorgon! Gårdagen var grymt lyckad. Först spelade jag Lisa och Maria en massa guitar hero och sedan fick Maria för sig att vi kunde sticka ner till stadion för att tjuvlyssna på Coldplay bredvid stadion så det gjorde vi självklart. Då fick jag totala bakblickar på förra året. Även om man inte såg något så var det kul att stå där och lyssna ändå, Chris Martin sjöng lika bra som han gjorde i globen. När de sjöng Lovers In Japan släppte de ner pappersfjärilar som vi fångade haha. Shit vad avundsjuk jag blev på dem som var där. När dem sjöng The Scientist gick vi därifrån för att slippa storböla. Idag hade jag tänkt höra med Ida vad hon gör har inte träffat henne på hela sommaren och det är inte okej. Hur som helst så ska jag nu gå och göra något att äta. Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken fin blogg du har! Mina kompisar var på coldplay igår och sa att det var skitbra! Man blir ju lite avis! :P <3<3

2009-08-23 @ 12:52:42
URL: http://charlottamaybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0