Söndag

Eftersom att jag inte för någon respons och eftersom att jag ändå har lidit av sjukdomen bloggtorka hahah. Så måste jag tyvärr meddela er att jag nu tar en paus ifrån bloggandet. Jag vet inte hur länge pausen varar.

So long!

I Love New York, foto från 2006

Ni ser hur lång tid jag inte kunde vara utan bloggen. Haha. Nej men jag ska verkligen försöka göra vad jag kan för att få mer läsare det hela kanske beror på mig, jag ska inte klaga på er. Jag är bara oerhört tacksam att ni läser oavsett vad jag skriver om. Jag funderar på att satsa på att lägga ut den där berättelsen jag börjat lägga ut. Den har ni väl inte missat? Annars får ni hojta om ni kommer på något, jag ska också göra mitt bästa för att det inte blir några fler tråkiga inlägg. Kameran ska laddas. Kanske att ni får lite bilder från sommarkrysset igår som var helt magiskt. Ida tack för att du sa att vi skulle flytta längst ut haha. För vet ni? Måns stod precis bakom oss under alla uppträdanden ibland även bredvid. Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att någon var snyggare än Chace Crawford, men jag tror banne mig att Måns Zelmerlöw är det. Eller tror han är det. På tal om kändisar.
Som ni flesta vet så har jag flyttat och pappan i familjen som köpte vårat hus, äger ett smyckesmärke om jag förstått det rätt då han också designar smycken. Han designade Prinsessan Madeleine förlovingsring. Så jag har alltså träffat han som designat den det ni!

So long!

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nej, vad tråkigt! Jag tycker ju om din blogg och brukar alltid läsa den. Och nu hade jag gått och väntat på att få höra hur sommarkrysset och Måns var... När får jag veta det? kram /cissi

2009-08-30 @ 19:05:06
Postat av: Sofia

Jag ångrade mig och nu finns det en liten liten recension av sommarkrysset. :)

2009-08-30 @ 19:12:29
URL: http://sopho.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: vad bra att jag gav dig inspiration där:D

2009-08-30 @ 20:49:49
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0