23.19 Pictures from the concert


Jag, Maria och Mamma


Madonna!


Ja, 60 000 pers är inte så lite kan man väl säga.

För att jag är så himla snäll och för att jag ändå har det väldigt tråkigt för tillfället så
kan jag ge er en kort recension av konserten även om det inte är såmycket att recensera.
Vi vet alla att Madonna är och kommer alltid vara en utav världens allra största artister,
hon är en grymt proffsig och erfaren artist det kan ingen säga emot. Hennes låtar sitter, d
e går att både dansa och gråta till om man så vill. Men något som jag faktiskt
måste kritisera när vi ändå snackar recension så måste jag säga att det var en aning
 prektantiöst, att Madonna är oerhört perfektionisk märks på långa vägar. Allt var noggrannt.
Det blev lite för mycket där. Men som jag sa och som jag tror att de flesta vet är Madonna en av världens största artister,
och det går det verkligen inte ta miste på. Madonna är speciell och det är inget fel med det. Det är oerhört häftigt att ha
sett en sådan här stor konsert, jag ångrar inte någonstans att jag gick. I helhet var konserten något mer än helt okej.
Den får 3,5 i betyg. Tack pappa för att du fixade biljetterna!






Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder! Det måste ha varit riktigt häftigt att vara där. Kram /Cissi

2009-08-11 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0