Min Helg


Jag var på mitt underbara landställe, såhär ser utsikten ut om du står på terassen.
 
Mamma gjorde något som kan vara det godaste som finns just nu. Svartvinbärsthe med mjölk. Observera att muggen är av plast och det var för det inte fanns något vatten så vi kunde inte diska.

Vi vandrade runt i den jättelilla staden

Såhär såg brunnarna ut haha var tvungen.

Vi gick ännu mer....

Jag och mamma, jag tänkte inte riktigt när jag packade ner skor men ett par gummistövlar är ju i alla fall bekvämt. Om ni undrar kommer dem ifrån Lindex

Vackert!

Jag åt godis ifrån mitt påskägg



Blåsippor!

Sist men inte minst åt jag en härlig påskmiddag!

En annan sak jag gjort är att fylla på med lite bilder bra va?

Hoppas ni har haft en lika bra påsk som jag.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

vilka härliga bilder!!

2009-04-14 @ 12:24:32
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0