Lalala

Hej på er finaste! Just nu sitter jag här och lyssnar på en massa härlig musik som min kära far har valt. Ja det är faktiskt tackvare honom jag upptäckt både Coldplay, Dixie Chicks, Justin Timberlake (om han inte hade bokat biljetter till Justin så hade jag haft en annan uppfattning av honom nu´, jag kanske hade tyckt om honom men jag hade aldrig haft denna uppfattning som jag har av honom nu) och några fler som jag inte kommer på just nu. Tack! Men hur underbart är det inte? Att upptäcka ny musik och kunna ha ett brett musikregister, ni läste väl min lista här om dagen. Jag kanske inte visade mitt breda musikregister där eller så gjorde jag det. Musik kan man lyssna på haha vilken nyhet va? Nej men anyway man dit jag ville komma var att med musik kan man verkligen variera beroende vilket humör man är på. Coldplays musik är en musikstil som man kan lyssna på i alla väder då den verkligen känns bekväm att lyssna på om man känner sig nere. Carrie Underwood är också helt fantastisk. Liksom Sahara Hotnights mfl mfl.

Har ni någon artist/grupp ni lyssnar på när ni känner er nere?
Varifrån hittar ni ny musik?


Puss!

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: vsg! :) jag ska bara chilla i solskenet:D sj dÅ ?

2009-04-10 @ 17:17:32
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Lisa

tack så mycket!

2009-04-10 @ 17:21:52
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: sheima [modemix]

vad ska du hitta på imorgon? ;]

2009-04-11 @ 00:47:33
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0