Intervju med Louise (Louisestyle.devote.se)


Märks det tydligt att du har ett stort antal läsare?

Tydligt och tydligt vet jag inte riktigt. Det har hänt någon gång att kompisars kompisar (som jag inte känner alltså) har påpekat att dom läser min blogg och vissa stirrar väldigt mycket utan att säga något. Så vissa blir nog lite till sig tror jag allt!

Hur kom du på att du ville blogga?  

Jag började blogga den 7 juni på devote (om jag minns rätt) förra året och jag hade bloggat innan. Men inte om mode! Eftersom att mode alltid intresserat mig kändes det bra att starta en modeblogg. Ville pröva på något nytt!
 Har du något tips om man vill bli en bra bloggerska?

Va dig själv & skriv om det du vill skriva om! Försök hitta din egen stil och kör bara ditt eget race.

Vad ska du satsa på i vår? I klädväg alltså.

Jag ska satsa på min nyinköpta mc-jacka från H&M (som tyvärr halva Sverige redan äger). Den är så fin! Och min korta, tajta jeansjacka som jag köpte på Lindex förra sommaren. Annars tänker jag köra på mina gladiatorsandaler, klackar, slitna jeansshorts, stora tischor, wayfarers & en massa blommigt!

Vad är attityd inom mode enligt dig?

Var dig själv och bry dig verkligen inte om vad alla andra tycker! Jag brukade tänka såhär: Kan jag verkligen ha den här kavajen med markerade axlar till skolan? Är dom här skorna alldeles för höga för mig? Men jag älskar ju dom, klart som fan att jag ska ha dom då! Känner du för något så våga. Våga, våga, våga! Det är attityd enligt mig.

Beskriv dig själv med 3 ord.

Glad, galen & omtänksam! Tror jag minsann.
Berätta lite allmänt kort om dig själv
Allmänt om mig själv? Jag heter Louise och är kanske jordens galnaste tjej! Näe, men helt ärligt. Jag är verkligen den skojiga och pratglada typen om man säger så! Jag har inte mätt mig på länge men jag är kortast i klassen tror jag. En liten plutt alltså!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Min världs bästa Louise!!! :D <33

2009-04-19 @ 21:34:30
URL: http://-jagarbarajag.devote.se
Postat av: matilda

tack! allt bra med dig i dag?

2009-04-20 @ 09:28:53
URL: http://desslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0