Intervju med Febb


Hur kom du på att du ville blogga?
- Jag vet inte.. jag följde strömmen helt enkelt!
Hur är det att driva en hyfsat populär blogg?
- Det är jättejätteroligt för man får så mycket respons för det man gör varje dag och så älskar jag att blogga, vare sig jag har 40 eller 400 läsare. Det är verkligen roligt att kunna dela med sig så mkt!
Om du skulle beskriva din blogg med tre ord vad skulle det vara?
- Egen,outfits och glad!
 Berätta lite kort om dig själv, 
Dvärg på 164,hehe ehum 15 år, fyler 16 i februari. Och ja.. jag lever för gurka, salt,bubbelvatten och citron! Och alla vänner och familj såklart.. heh.
 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hon har en trevlig blogg :)

2009-04-26 @ 16:47:46
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: FEBB

HAHAH, va gulligt! :D



åh va snäll du är, tack. <3 du med.

2009-04-26 @ 16:50:36
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0