Tur i oturen

Hej! ´Vill börja med att be om ursäkt för morgonens inlägg, allt blev fel. Min dag har varit helt okej. Jag har lite dåliga nyheter att berätta för er kära läsare. Det är nämligen så att skolan tar så himla mycket på min fritid och för att jag samtidigt ska kunna ägna tid åt vännerna så behöver jag en liten paus. För att kunna prioritera detta på rätt sätt. Plus att jag har det lite jobbigt just nu. Jag ska inte gå in på mer detaljer nu då det håller på att bli allt för personligt. Men jag hoppas verkligen att ni förstår. Det gör ont i hjärtat att behöva ta denna paus just nu när det går åt rätt håll och att jag får mer kommentarer än någonsin. Jag vet inte hur länge detta varar. Men vi får helt enkelt se när det blir.


Ha det kanonbra sålänge!

Många pussar och kramar

Update: Om ett schema görs så kan ska jag klara det här. Så ni blir inte av med mig trots allt. Heeeeeeeeeej! När jag ändå skriver kan jag passa på att berätta att det faktiskt kunde ha slutat riktigt illa. Vi har slöjd i en annan skola och därför så måste vi ta oss dit på egen hand, denna gången hade vi väldigt dåligt med tid och eftersom att solen skiner så var det cyklande människor varav 3 som inte cyklade och jag var en av dem. Eftersom att cykling går väldigt fort så var jag och mina 2 vänner tvungna att springa. Så iväg bar det och när vi hade kommit ungefär halva vägen så upptäckte jag att mina nycklar var borta! Så lätt irreterad som jag är sp fick jag panik och sprang iväg. Sån tur var låg dem kvar där på marken och väntade på mig. Men sedan när jag kom hem och skulle låsa upp dörren så märkte jag att nycklarna var där då heller. Jag fick ännu mer panik särskilt eftersom att det då förmodligen hade blivit stulna vilket hade varit fruktansvärt. Jag insåg att jag var tvungen att försöka roa mig å något sätt i några timmar tills jag kunde träffa Magdelena. Men sådan tur var så låg nycklarna allra längst ner i min jävla lååååånga fickor på mina jeans. Så långa som de är det inte men ni fattar säkert vad jag menar.

Har ni också råkat ut för något sådant här?

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!



Godnatt (:

2009-04-15 @ 22:28:00
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0