Answers

Vet dina föräldrar om att du bloggar?

Svar: Ja det vet dem
 I sånna fall.. Läser dem den?

Svar: Yes!

Vad är det roligaste du vet?

Svar: Att få umgås med de jag tycker om. Skriva om olika saker. Mm.
Vilka serier/dvd:n ser du?

Svar: Just nu finns det ingen som jag direkt följer, men jag älskar Gossip Girl, Gilmore Girls och The O.C. weiii jag har ju en hel del kvar på den serien då vet jag vad jag ska ägna en del av påsklovet till tack för påminnelsen.
Vad är bäst av:
- vår eller höst?

Hösten för att man kan krypa ner i soffan med en mysig film och bara ta det lugnt och inte känna så mycket stress att det bara finns få saker som måste göras. Våren för att man kan kasta bort vinterjackan och ha lite mer bekväma kläder och sådant man egentligen trivs i. Och man kan sitta på ett mysigt fik utomhus och ha det skönt.
- Italien eller Frankrike?

Båda=)
- jordgubbar eller hallon?

Jordgubbar , Hallonsaft=)
- en träff med Måns Z eller Beyonce?

Nej men nej vad svårt. Båda två hihi
- HM eller Gina Tricot?

Jag är så himla dålig på att svara på sådana här frågor jag kan verkligen inte välja en. Jag tror nog ändå att jag väljer H&M

Vad vill du få ut av ditt bloggande?

Svar: Det är en väldigt bra fråga, grejen var att jag egentligen började blogga för att min syster bloggade och visste inte riktigt vad det var jag gav mig in på men sedan har jag bara tyckt att det blivit roligare och roligare. Så det jag vill nu är bara att försöka visa vad jag tycker, mina åsikter och kanske till och med kunna satsa lite mer och kanske uppnå mitt mål som är att kunna inspirera folk.  Var det något i den stilen du ville ha svar på?

Vilka är dina favoritbloggar?

Det finns så många bra bloggar. Några favoriter är Natalie, Lisaplace, Olivia, Flora, Emsedge, Louisestyle, Myfashion och Ellinorak men sedan tycker jag oerhört mycket Kenzas blogg.

Hoppas du har haft en bra dag (: Allt bra?

Min dag har varit bra men inte så speciell. Allt är bara bra tack.

Är du populär i din klass? fin blogg ;*

Jag är inte den där tjejen som alla killar vil ha och alla tjejer vill va men jag är inte mobbad jag ligger väl någonstans emellan. Tack så mycket!

Har du många vänner?
Inte sådär jättemånga kanske men jag har ett X antal vänner,  som betyder allt för mig och det är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0