A Hundred Differens Ways

Hej på er! Har precis kommit hem från en 50 minuters powerwalk med min kära mor. Känner att jag egentligen inte borde sitta här men jag dras hit..... Nu kom min mamma med ett glas vatten åt lilla mig. Kände verkligen att jag behövde det. Nu ska jag bara förbereda mig inför skolstarten imorgon jag kom på att jag har en hel del att förbereda. Hade tänkt att måla naglarna nej det är inte därför utan mer att jag känner för det och för att mina naglar inte ser särksilt fina ut just nu. Men anyway. Nej nu säger jag godnatt.
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud va många det är som skrivit riktigt bra motton!

2009-04-13 @ 21:42:27
URL: http://www.byebba.devote.se
Postat av: Ebba

Jag kommer skriva om det på bloggen imorgon så kolla in där då;)

2009-04-13 @ 21:54:11
Postat av: naomi

fiin bild :)

2009-04-14 @ 21:55:38
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0