19.31

Nej jag har inte tröttnat på att blogga och kommer aldrig att göra heller. Det är just det här jag vill göra. Men ibland kommer saker och ting i mellan och då måste jag börja prioritera. Jag ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen och jag ska göra allt jag kan för att detta ska gå vägen jag ska innan det här är året är slut nå upp till minst 100 läsare det är mitt mål och att jag sedan inte går ner igen till 20 stycken, för även om jag älskar det här så är det inte alltid kul att skriva för 20 läsare om de 20 är underbara men jag hoppas att ni förstår. Nu säger jag inte att jag vill bli lika stor som Kenza, Kissie eller Blondinbella men ni förstår.

Idag har några kompisar till mamma och pappa varit här med sina urgulliga barn på 1 och 3 år. Hur söta som helst. Annars har det inte hänt något speciellt alls. Imorgon blir en bättre bloggdag.

Tack till er som läser ni är guldvärda!
Modell: Jag
Foto: Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0