18.42

Just nu känns det som att ingenting är sig likt här, det stor flyttkartonger överallt och inga bokhyllor eller grejer finns eller jo kanske inte riktigt så men tomt känns det. Vilket beror på att vi om knappt en månad flyttar. Mamma och pappa har verkligen kommit igång själv ligger jag lite efter, men jag har egentligen inte så mycket att packa men jag gillar faktsikt att packa tro det eller ej. Men jag vågar inte hjälpa till då jag är rädd att jag ska ställa till med något. Mitt hem är oerhört vackert för tillfället ja det stämmer om man tycker svarta sopsäckar (Med kläder i) och flyttkartonger är vackert vilket jag inte alls tycker. Men det kommer bli så fint när vi väl får packa upp dessa kartonger och möblera i lägenheten. Jag vet att jag säger det många gånger men ni är underbara och ni gör min dag ska ni veta. TUSEN TACK för era underbara kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, det va det verkligen!

Har du gjort något roligt under lovet?

Kramar!<3

2009-04-12 @ 19:15:46
URL: http://www.byebba.devote.se
Postat av: Liene

sv: hade man så mycket pnegar skulle redan hela rummet vara översvämmat av klänningar:D

2009-04-12 @ 19:34:18
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0