090426


Godmorgon godförmiddag(!). Har ni sovit gott? Det har jag gjort. Idag så händer väl inget speciellt, jag måste sprina ut på stan och köpa lite grejer, men jag vet inte om jag hinner det. Eller hinner och hinner jag vet inte om jag kan det rättare sagt, här i huset är det packning som sker för fulla muggar och jag måste plugga lite jobbig matte bläää. Matte är varken mitt bästa ämne eller min starka sida. Usch nej. Trist att plugga en fin söndag som denna, men så är det. Ni blir sämre och sämre på att kommentera people. Jag vill inte att ni ska känna er tvingade men jag blir så fruktansvärt glad över era kommentarer. ÅHHH jag vill verkligen göra något idag.


Kommentarer
Postat av: FEBB

Ja blommigt är väldigt fint, du kanske ska köpa ngn kjol eller ngt! Finns mkt på gina som e blommigt nu . :P och tack så mkt!

2009-04-26 @ 17:16:39
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0