090405

Hej! Helt kass uppdatering jag vet jag vet men jag vet inte vad som gör att bloggen kommer i skymma undan. Nej jag har inte tröttnat men något är det. Kan vara för att jag känner mig ganska bortskämd med att få så pass många och fina kommentarer som jag faktiskt får, men när jag inte får så känns det som att jag inte orkar uppdatera och att det inte finns någon respons. Men ni ska veta hur oerhört lycklig jag blir. Bara att se att en kommentar finns där gör mig så oerhört lycklig. Ni är verkligen bäst, just din kommentar kan göra min dag och liksom fylla upp den. Så tusen tusen tack! Glöm aldrig att ni är guldvärda. Ni vet det är också det här jag brinner för och det är just det här jag vill i livet nämligen att skriva. Min högsta önskan är att jobba på en tidning. Jag ska försöka uppdatera eftersom att jag vet att det finns så många som uppskattar det jag gör. Så mina vänner jag hoppas att ni förstår att detta inte handlar om att jag är trött på att blogga eller ngåot liknande uatn snarare tvärtom. Ni är bäst<3

Om ni nu vill veta vad jag nu har gjort så kan jag berätta att jag har varit och fikat med Maria, Johan och my parents på ett jättemysigt fik och sedan gick vi hem till Johan för att fortsätta snacka lite. Hur som helst så var det väldigt trevligt. När vi kom hem så satte jag och mamma oss ner och kollade på High School Musical. Jag kanske är barnslig men jag älskar verkligen de filmerna och jag är tagen av deras otroliga talanger. Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0