090403

Hej på er! Gud vad tiden går fort och vad vädret kan ändras på bara några dagar var det inte igår det var jul, som det låg snö på marken men det gör i alla fall inte mig något eftersom att man blir så mycket lyckligare när våren är här eller vad säger ni? Blir ni också lyckligare då? På tal om lycklig så kan man väl ändå säga att man blir ännu mer lycklig av att jag nu har påsklov! Som börjar med att jag my parents, Micke, Maria och Cissi åker till vårat landställe i en för att langa över lite grejer eftersom att vi ska flytta i maj. Därmed ingen bloggning i helgen men don´t worry jag är tillbaka på söndag eller måndag då jag hoppas att inspirationen är på topp och att ni får njuta av massa inlägg. Annars så bär det förmodligen av till Uppsala och sedan så ska jag träffa min vän Sara med flera. Vad ska ni göra på lovet?
Ha en fortsatt bra dag och ut i solen med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0