Torsdag

Är det bara jag som tycker att det känns som fredag idag? Men rackarns vad veckorna drar iväg. Och Ida som började igår, det känns som hon har gått i vår klass helas tiden. Helt Sjukt, i alla fall så hade vi uppspel på musiken idag, det gick okej, jag hörde inte mig själv bara, men helt seriöst min musiklärare är fullständigt grym på att spela gitarr och det menar jag  verkligen. En gitarrgud! Men nu är vi 'äntligen klara med den där jädrans låten som jag spyr på bara jag tänker på den. Ett tips till er alla som har musikprofil, välj aldrig en låt som ni gillar! Vi hade även SO-prov som gick desto bättre. Missade prejudikat bara, men annars är jag nöjd! No-provet gick uselt (enligt mig). När skolan var färdig höll ajg på säga, så åkte jag till mammas jobb och mötte henne där efter ett tag åkte vi hem till hennes jobbar kompis, mamma och hennes jobbarkompiosar hade lurat en annan jobbarkompis. Så då var vi där en stund och nu sitter jag här, och måste förbereda lite saker inför imorrn, bland annat min redovisning, utskriving av novell och inget mer. Jag satsar på svenska nu känner jag=). Bytte från en av mina favorit låtar till Madonnas "Jump" men jag ville ha lite mer uptempo eftersom jag måste hålla mig vaken inte för att jag är särskilt trött men jag vill inte bli trött, nu blev jag det bara för det.Gud vad jag kan babbla om tråkiga skämt ibland. Ni får stå ut med mig! Haha!

Puss!

Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0