Söndag

Hoppas ni har haft en underbar dag. Själv har jag inte så mycket att säga om min dag eftersom jag har suttit framör sims hela dagen. Tills jag kände att jag var tvungen att känna mig lite nyttig att hänga med på mamma & pappas promenad. Men jag har faktiskt bestämt mig för en sak, jag ska ha godis och läskförbud, börja motionera och leva lite sunsare överhuvudtaget. Och det är inte för att jag är missnöjd med min kropp eller så utan mer för att jag har en väldigt dålig kondition och drömmer om att ha en väldigt bra kondition. Och vem kan få få bra kondition genom att sitta och blänga framför datan eller tvn hela dagar. Ingen! Men nu måste jag sätta igång och plugga lite NO!
'
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0