Onsdag

Hej allihopa! Hoppas ni har hsft en kanondag! Själv har jag haft en så kallad "drömdag". Om ni inte vad jag menar med det så skrolla ner. Jag är riktigt nöjd med min dag! Tidigare idag så var vi och kollade på en lägenhet. Jag vet inte om min dag kunde varit bättre faktiskt! Om jag ska vara helt ärlig. Jag är dessutom stolt över mig själv, så som jag var mot de som jag var med idag så ska jag vara. Nu kanske det låter som om jag inte är mig själv eller har dåligt självförtroende. Nej, grejen är att jag har inte vågat ta steget och riktigt visa vem jag är eller jag har liksom inte vågat vara del aktiv i en konversation. Så det är så. Jag är mig själv och är självsäker! Jag var väl inte den ända som kollade på världens bästa program idol? Nu ska jag börja göra en spellista med lyx och glamour låtar, fråga mig inte vad det är för jag har inte riktigt någon förklaring haha! Efter det ska jag sticka upp till my Bedroom och plåta min tunika/klänning från French Connetion, som en av mina underbara vänner ska få låna.  Har även plåtat min klänning från Vila och även mina finaste NY-Klänningar.

Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0