Måndag 1/9-08

Ciao! Hoppas ni har haft en bra dag, jag vet inte riktigt om jag ska kalla min dag bra. I och med morgonen. Den började med att mamma väckte mig klockan 8 och jag tänkte att jag sover till 5 över. Men istället somnar jag om och vaknar 19 över för att vara exakt. Så jag for upp och sätter foten i mammas syskrin. Efter det så går jag för att klä på mig och när jag har klätt på mig så  upptäcker jag att jag inte hittar mina nycklar. Så jag letar på alla tänkbara ställen. Så jag missar tåget och när jag kommer till rätt station så träffar jag Arne som också försovit sig. Jag kommer 5 minuter försent då har provet precis börjat. Men annars så har dagen varit bra. Just nu sitter jag på mammas jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0