Lördag

Hoppas ni har haft en härlig Lördaf trots det urusla vädret. Själv har jag väl haft en ok dag, fast den har bara rusat iväg. Har varit och shoppat med min egna Elin Kling, (min egna Elin Kling menas med att det är min syster som skulle kunna vikariera för Elin Kling eller bli lika stor och att hon är minst lika duktig på mode som Elin), vi hittade en klänning som var EXAKT en sådan vi letade efter på French Connetion men vet ni vad den kostade? 1.3 (1.300 kr) och då kan man lika gärna köpa tre klänningar på H&M. Dessutom hade jag inte råd, och hade mer saker att köpa. Funderar på att ha en annan från French Connetion om jag inte hittar en silver klänning. Hittade i alla fall et perfekt läppglans, lösögonfransar och lösnaglar. Och prioserna fast kom på att jag köpt ett pris för lite, typiskt, måste köpa en till så fort som möjligt eftersom jag behöver den på Fredag (På fredag hinner jag inte). Men det är ju inga problem. Jag fullkomligt avgudar Coldplays Viva La Vida. Bättre låtskrivare än Chris Martin får man leta efter! Han är en av världensbästa sångare och låtskrivare! Ser verkligen fram emot att få se Coldplay den 17:onde. Jag har världens bästa pappa! Som fixar sånnt här, han har ju fixat biljetter till Justin Timberlake, Alicia Keys och Sahara HotNights och även Idol och Melodifestivalen! Jag vill inte skryta med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0