Lördag

Idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår, igår mådde jag verkligen dåligt är stolt över mig själv för att jag ens orkade gå till skolan och ha svenska och matte. Sov till 13.00 idag, så sköönt! Senare kommer mammas och pappas kompis och hans urgulliga lilla 2 åring. Imorgon blir det att kolla på lägenheter och på måndag blir det studiedag, kom på att jag kunde kolla med bästa vän Ida om hon också har studiedag vilket är väldigt rimligt trots att vi inte går i samma skola haha, jo men det är sant fast vi går i samma rektorsområde så att vi har lov, studiedagar och sådant samtidigt. Jag förstår om ni inte hänger med det är väldigt komplicerat, jag skulle inte fatta om jag inte gick i denna skola. Det var i alla fall väldigt länge sedan som jag träffade Ida, (känns det som) det kanske inte var länge sedan. Kom på igår att jag ville tipsa henne om att hon kommer att få en skitsnygg och skitbra musiklärare men det är ju inte sant, han är ju bara vikarie. Men jag kan tipsa om att hon kommer få andra bra musiklärare men det blir inte samma sak. Fast det viktigaste är ju faktiskt att en lärare är bra, men det jag menar är att det är plus med ögongodis. Men det finns inga dåliga lärare i min skola, det finns mindre bra (ok) och riktigt bra, så att det är ju alltid något att locka med. Gud vad detta inlägg blev konstigt haha, btw om ni inte har något att göra och redan har läst mina inlägg i denna blogg så får ni jättegärna kika in i min musikblogg, där jag just nu angagerar mig på Idol.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0