Lördag

Just nu sitter jag hos Cissi och Micke. Ha inte kunnat blogga på det senaste dagarna, eftersom internet bråkar med mig. Men i l alla fall så var Coldplay konserten fantastisk, Chris Martin är min nya idol! Helt seriöst. Nu börjar det lukta smaskens här. Idag har jag varit i stan och köpt en väska som jag fick inspiration av sveriges näst populäraste bloggerska Kenza Zo. Den fyndades på Shestore i PK-Huset. Av märket Jofama. Tror dock inte att det är äkta. Jag är i alla fall grymt stolt över att jag köpte den, den är väldigt snygg. Även så köpte jag presenter till min kära syster. Vad kan jag inte säga. Ni får kolla in hennes blogg. Imorgon.Nu ska jag gå coh äta av den undert doftande efterätten som serveras.

Ciao & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0