Lördag

Hej Allihopa! Hade fullt upp igår så jag hade tyvärr inte så mycket tid att blogga, igår hade jag min fest, kändes skönt att det inte var fler än vad det var. Men lyckat blev det:-), är väldigt glad över det. Grattis till vinnarna! Det var lyxigt och mycket dans jag är inte riktigt en tjej som brukar dansa men det kändes som att jag inte hade något val var tvungen att göra något att kunna tvinga upp allihopa. Och jag lyckades! Jag är riktigt stolt! Inte bara överhuvudtaget, (Bilder från kommer upp här senare) men okej idag kommer min mormor hit. Trevligt! Abnnars vet jag inte vad som väntar, förmodligen blir det bara ta det lungt har massor av flaskor med en hyfsat äcklig hallonsoda kvar, men jag vat tvungen att köpa det eftersom många tycker om det, men självklart så köpte jag för mycket, jag köpte 3 flaskor men det hade räckt med en! Vet inte vad jag ska göra av den riktigt, eftersom jagtycker att det är alldeles för sött. Nu ska jag göra mig in ordning.

Ha en jättefin dag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0