Fredag-Sjuk

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag, jag har överdriven mensvärk. Jag känner att jag nästan inte kan göra mågot. Var tvungen att gå hem efter andra lektionen eftersom det var dubbel gymnastik vilket innebär att det var gympa som vanlig lektion och Lidingö-stafetten. En stafett som hela Lidingö deltar i. Jag var med i elitlaget och det går inte att vara så här och kubba. Gick via affären och löpte en sallad, en dricka och lite choklad. Ska nog gå upp och ta en alvedon eller någon känner att jag behöver det. Efter det ska jag fortsätta att bara chilla lite i soffan. i ihelgen blir det bara lungt schema antar jag juste vi har studiedag på måndag, skönt! Nej nu ska jag nog ta och slappna av lite.

Ciao! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0