Avundsjuk

VARNING! Detta inlägg visar mycket känslor.

Tydligen så var Vanessa Hudgens och Zac Efron på Hötrorget idag, jag är så himla avundsjuk om jag inte hade missat det hade jag kanske kramat två av världens mest framgångrika artister nu! Jag är så himla avundsjuk! Varför ska det just hända mig, hur kunde jag missa det! Men med mitt fiskminne så skulle jag inte förvåna mig om jag fått vetat det. Jag är så himla förbanad på mig själv i alla fall. Detta kan man ju bara vara med en gång per årtionde. Jag är så himla förbannad. Ni kanske tolkar mig nu som ett stort fan av Vanessa och Zac men faktum är att jag vet hur det känns att träffa stora stjärnor och dessutom så tycker jag inte illa om Z & V, utan det är bra, fast jag är inget fan av de. Jag har träffat några av Sveriges största stjärnor och varit överöverlycklig efteråt då kan man ju bara fantisera om hur det är att träffa 2 av världens största stjärnor. Men men,=), fast att suttit så nära Justin Timberlake så att jag nästan kunde ta på honom är inte illa det heller. Fast nu ska jag försöka att lunga ner mig lite och tänka positivt imorgon blir det i alla fall en dag med bästa vän Ida och hennes urgulliga lillasyster Sara och mot kvällnigen ska jag och Maria parta, haha najdå! Vi ska plugga och ha det mysigt. So Well nu är jag kanske inte så avundsjuk längre, allt kan hända, ingenting är omöjligt. Okej jag kanske överdriver lite nu. Men jag menar att jag är glad över de jag har träffat och de kändisarna som jag träffat är inte det sista jag träffat.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0