Tisdag

Hej allihopa! Hoppas ni mår bra och att ni har haft en bra dag, själv har min dag inte varit på topp men jag ska inte klaga den har inget med sådant att göra det har med mitt humör att göra. Jag är så himla trött, gårdagen kändes som en typisk måndag denna dag känns också som måndag, dagen böjrade med att vi hade prov det gick dåligt. Efter franskan hade vi SO och vi gick igenom det jag alltid undrat över, varför blir det olika årstider och hur? Väldigt intressant faktiskt. efter det hade vi svenska och engelska fast de lektonerna är oftast roliga men tackvare mitt humör kändes de inte så roliga även fast vi höll på med teater på svenskan. Men men, jag hoppas att mitt humör är på topp imorgon, dagens outfit vill ni inte se den är tråkig och faktiskt väldigt obekväm. Men ni kan få den utan att se på den så här kommer de:

Tröja från H&M LOGG
Munkjacka från Gul & Blå
Jeans från BikBok
UGGS från Vagabond



Kiss & Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0