Söndag=Plugg

Hej allihopa! Jag är hemskt ledsen för ursuel upptadering, men jag har inte fått tillgång till någon dator det två senaste dagarna elller så kanske man inte kan säga jag har inte varit hemma så länge och har haft en massa plugg att göra plus att vi hade gäster igår. Just nu sitter jag och pluggar, försöker banka in all himla grammatik, men franska är kul så det är inte det, det är bara så himla svårt med grammtik och uttalet + stavelsen. Jag ska verkligen försöka att vara lite mer aktiv att blogga men, skolan, vänner och annat, går liksom lite grann före själva bloggen, men jag lovar att jag ska göra allt jag kan för att det ska gå att blogga så mycket som möjligt. Lite bilder kommer upp senare, bland annat bilder på gårdagens outfit och mina nya assnygga klänning från Indiska. Nu ska jag gå och klä på mig och sedan återgå till plugget.





Ha en jättefin dag!

Kiss & Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0