Söndag, dagens fråga.

Hej! Hoppas ni har sovit gott! Just nu sitter jag och kollar på reprisen av idol, just nu är det Johan och förlåt för mian ord men det är fruktansvärt falskt, ingen kommer någonsin kunna göra degt bättre än den bästa sångaren någonsin Chris Martin är så himla överlägsen och med det menar jag att ingen kan sjunga låten lika bra som Chris. Men okej jag hakade upp mig på Chris nu. Nu ska vi gå till rubriken, jag vet´egntligen inte vad som händer idag. Men okej jag tänkte fråga en sak omvad ni tycker, jag skrev ju i några inlägg igår och frågan är om ni tycker jag ska skriva skvaller om artister i denna blogg eller i min musikblogg, men om ni väljer att jag ska skriva skvaller om artister i min musik blogg så kommer jag alltså skriva skvaller om skådisar och andra sortes kändisar i denna blogg. Dessutom så ska jag börja skriva mer om mode, mer om kändisar mer om mycket med andra ord. Fast om ni vill läsa om musik så gå in på min musikblogg.

Ha en jättefin dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0