Onsdag

Hoppas ni har haft en bra dag, min dag har varit okej. Just nu sitter jag och inte gör så mycket. Kom hem för sisådär 30 minuter sedan. Har egentligen inte så mycket att säga om min dag. Kände ändå för att höra av mig här i bloggen. Haha vad konstigt det. Ikväll blir det riding och idol, vem hejar ni på? Jag hejar på Anna, Yasmina, Alice och Sepideh. Ni kan läsa mer om mina åsikter om idol i min musikblogg. Apprå på musik hade vi musikprofil idag och jag kom i samma grupp som förra gången, men det är inga problem för mig. Vi har bara inte kommit någon vart eftersom musikläararna var upptagna hela lektionen. Jag tycker synd om dom! När jag och ågra till givk till slöjden och till tåget ösregnade det. Jag var bara lite blöt när jag kom hem, (not). Ser att regnet öser ner nu också. Kan ingen göra så att det blir sol, det behöver inte vara varmt bara det inte regnar eller snöar? Nu ska jag ta och ringa Mikaela men först ska jag sätta min telefon på laddning. 

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0