Lördag

Hej Allihopa! Hoppas ni mår bra, sjölv mår jag ok, nej jag är inte sjuk, jag mår alldeles utmärkt på friskhets fronten, det är bara det att jag inte är på det där "perfekta humöret". Men det är bara för att jag inte riktigt har hunnit fixa mig ännu. Så just nu är jag ganska så orfäsch, i alla fall sitter jag och lyssnar på tracks, jus nu spelas Rihannas "Disturbia" första gången jag hörde den tyckte jag inte att den var "Så himla bra" som alla säger att den är,fast den växer, den är faktiskt bra. Men däremot har jag fastnat för Leona Lewis nya låt, "Forgive Me" tror ja att den heter. Även fast det inte är min musikstil så har jag fastant för den, likaså Agnes "On And On". Vet inte varför men jag kan inte något annat änatt tycka jättemycket om det. Men Leona sjunger ju som en gudinna. Vet ni vad jag är just nu? Just nu sitter jag på mitt landställe, lika fint men lika kallt som det alltid är på hösten, fast det finns faktsikt en nackdel med att sitta här nu och det är att jag tänker tillbaka på den fantastiska sommaren som jag och Maria hade tillsammans. Det var ju till stor del underbart väder i Juli månad. I förr går (tror jag) köpte jag hem Chailatte grej, jag smakade det nu på morgonen, med kaffe det blev ok, fast jag måste nog testa mig fram lite av vad som smakar bäst kaffe eller the? Hmm....

Ha en jättefin dag! Trots det trista vädret!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0