Lördag

Hej! Godmorgon höll jag på säga, men det är ju inte rikigt morgon längre. Idag är det lördag och det blir en härlig lördag att se fram emot. Först blir det bara att chilla och ha det skönt, efter ett tag vid 6 tror jag det var så kommer min bror Johan och Magdalena hit. Trevligt, de ska äta middag, efter det ska jag och mamma skjutsa J, M och Pappa. till Globen för att de ska gå på någon konsert. Då ska jag och mamma gå och se filmen Patrick 1,5 någon som har sätt den? Är den bra isf? Då blir en stoooor  popcorn och förmoldigen blir det en hel del saker som bara jag och mamma brukar göra. En riktigt mysig Lördag med andra ord.

En dag på lovet klart om vad som händer och det är på måndag. Då jag ska på bio med Ida och hennes lilla söta lillasyster Sara, filmen blir High School Musical 3. Det blir i alla fall ögongodis i rutan kan jag garantera;-), och det är ju extremt duktiga och proffsiga, skådisar och framförallt dansare och sångare. Någon som har sett den förresten? Resten av dagarna är oklart om vad som händer eller jo juste på torsdag blir det stan och mys med Maria. Men resten av dagarna hittar jag säkert på något härligt, det kan hända att jag träffar Mikaela. Självklart blir det bloggning.

Just nu sitter jag och kollar på Gilmore Girls med vackra Alexis Bledel har aldrig sätt det förut det är faktiskt rätt så bra. Trots att jag har hoppat in i ett avsnitt från säsong 3. Sitter också och lyssnar på tracks listan. Nu ska jag väll fortsätta ta det lite lungt.

Ha en jättefin lördag och en fortsatt trevlig helg!

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0