Inte utmanad men...

Jag har inte blivit utmanad av denna utmaning, men jag tänkte göra den ändå och utmana Maria.

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

1. Jag är urusel på städa och har det nästan alltid stökigt, men jag avskyr när det är stökigt.
2.Jag är galen i musik
3. Jag är expert på kändisar
4. Om jag är intresserad av något fokuserar jag mig väldigt mycket på det och analyserar det noggrant
5. Jag kan inte knäppa med fingrarna
6. Jag kan bara vissla ibland
7. Jag är lite smått beroende av Chailatte

Jag  utmanar
Amilia
Amanda
 
Amanda S
Kenza

Maria
Lin
Lisa

Kommentarer
Postat av: Lin

NU HAR JAG GJORT UTMANINGEN:D

2008-10-29 @ 02:45:26
URL: http://linandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0