Start

Hoppas ni som läser detta nu har haft en underbar dag trots det urtrista vädret. Själv har min dag varit väldigt rolig.  Min bästa vän kom hit och det brukar ju alltid bli väldigt oseriöst när hon är här. Våran humor tillsammans är speciell.  Hon fick förrsten en hel ny garderob och då menar jag en hel garderob. Nu mina vänner hade jag tänkt starta en ny grej här på bloggen, en ny kategori. Jag kommer dels fokusera mig mycket på kändisar och vad som jag tackar ja och nej till. Men idag börjar vi med en kändis. Då innebär det alltså att jag kommer skirver lite om kändisen och även lite kort små fakta om personen. Vi börjar med en tjej som nu är väldigt aktuell. (Se inlägg högre upp)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0