High School Musical 3

Hoppas ni har haft en bra dag, själv har väl min dag varit ok, filmens manus var bra, men det är bland det jobbigaste jag vet när en film är dubbad. Men helt seriöst vilka otroligt duktiga dansare och s¨ångare de är alltså. Zac Efron är faktiskt snygg. Det ända som saknades var att det skulle vara de riktiga rösterá eftersom de är så himla grymma skådisar också. Men men som jag sa man måste ställa upp för en 8 åring. För vad har man för val egentligen? Inget. Det är bättre att jag garvar och tycker filmen blir långtråkig på grund av dåliga skådisar än att en 8 åring inte hänger med på grund av hon inte hínner läsa texten. Nu bärd et av till Uppsala.


Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0