White Christmas

I´m dreaming of a white christmas. Varför börjar jag sjunga på julsånger nu? Fas det där är faktiskt sant,´den stora drömmen är ju en vit jul i mina ögon. Haha, har ni haft en bra dag? Min dag har väl varit lite sisådär kan man väll säga. Men sådan tur var så blev allt bättre när jag och mamma gick ut på stan. Men vet ni en riktigt störande sak, eller 2 störande saker. Minns ni att jag skrev att jag blivit inspirerad av Ellinorak med hennes vinterjacka, men vet ni vad den är slut i HELA Sverige. Så himla typsikt, en annan sjukt störande sak är att alla koftor som finns att köpa nu sticks. And i hate it. Men någon skön kofta ska jag nog hitta.


Dagens fynd, Partylinne från H&M.

Kiss & Hugs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilket fint linne Sofia! Men sicken otur med jackan. Hoppas du har en bättre dag idag i alla fall. Det var väldigt kul att ses i söndags! kram /Cissi

2008-11-25 @ 13:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0