Utmaning

bloggvärldens allra:

snyggaste: Kenza
hetaste: Kenza
bäst klädda: Kenza, Elin Kling & Ellinorak
coolast klädda: Amanda Berg
sötaste:  min bästa vän coh hennes lillasyster
störigaste: De som är störiga mot mig och de som tror att de är störst bäst och vackrast
mest imponerande:  Liene hon har en jättefin blogg ocg skriver väldigt bra.
vilken bloggare vill du:
bli kompis med:
Alla bloggar jag följer (orkar inte rabbla alla, men Kenza, Ellinorak, Liene för att nämna några)
ge en kram: Se ovan.
ge en diss: Dom som förtjänar det.
helst träffa: De som jag ville bli kompis med
inte träffa: Den som är elak mot mig, men jag har nog ingen att nämna.

Jag utmanar
Ellinorak
Maria

Kommentarer
Postat av: F E B B

liene är bäst :P

2008-11-25 @ 00:17:24
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0