Saturday


Jag i London i vintras
Foto: Maria

Heeej! Hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit bra, den började med att mamma väckte mig efter det så bar det av till ett ställe här på Lidingö för att hämta motionscykeln som min mormor helt omedvetandes skulle få. Så vi åkte och hämtade den. När vi hämtat den bar det av till Uppsala, för att hälsa på min mormor, hon blev överlycklig för cykeln. Så vi satt och pratade med henne litegrann. Sedan bar det av till min 97 åriga gammelmormor. Fast innan bar det av till ett köpcentrum i stan för att hitta ett par randiga tunna strumpbyxor, men icke sa nicke att det fanns. Men istället blev det en tunika och ett linne fyndat från Vero Moda som ni får se imorgon eftersom det lir morgondagens outfit. Efter det åkte vi tillbaka till mormor och snackade lite och nu är jag och mamma hemma och städar. Jag kom på att eftersom antalet läsare på denna blogg ökar. Så kom jag på att jag kunde skriva lite kort om mig själv.

Namn Sofia
Ålder 13,7
Född 30 Januari 1995
Längd 1,66
Musik Lyssnar på det mesta bara det inte är dansband eller hårdrock, men jag har kommit in i en Coldplay, Beyoncé, Leona Lewis och Justin Timberlake period. Men medeln ligger väl på R&B och på Coldplay-musik.
Familj Mamma, Pappa, 2 bröder på 26 och en syster på 16.
Rolig fakta om mig Jag har en väldigt musikalisk familj, alla håller på med musik på något sätt. Om jag är intresserad av något kan jag brinna för intresset och vill analysera det och verkligen engagera mig för det. Mina vänner skulle nog beskriva mig som en väldigt snäll, smågalen och fokuserad tjej. Vilket är helt sant, jag är väldigt snäll, smågalen och fokuserad. Samtidigt som jag är väldigt mogen för min ålder. Mina negativa sidor är att jag är väldigt envis på båda hållen (ena hållet är ju bra men inte det andra), sedan kan jag lätt ta illa upp av saker och ting. Jag har en vän som är min bästa vän som jag har kännt ända sedan jag föddes hon var alltså en av det första som fick se mig sedan har jag växt upp med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0