Rubrik

Hej! Jag skrev ju i morse att jag trodde att det inte skulle bli ett inlägg men sån tur är så blev det de. Det var som vanligt väldigt kul hos Ida vi har alltid lika kul just nu har jag ingen sångröst kvar, eftersom vi överdrev en aning i Singstar, vi sjöng högre en låtarna i själva verket var, å andra sidan var det jobbigare för mig att sjunga en aning överdriven högtonart eftersom min röst är mörk och jag sjunger mörkt. Men kul var det. Jag ska snart plugga lite. Imorgon blir det ännu mer plugg. det blir plugg hela eftermiddagen, har SO, Svenska coh lite mer. Men svenska läxan är rätt så rolig vi ska skriva om en serie, vad den handlar om, vilken miljö den utspelar sig i, vilka karaktärer som finns och hur de är osv. Kul, självklart ska jag ta The Hills som för tillfället är min favorit serie. Juste plugga var det.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0